Bdy Img 359.jpg

Trzy najczęstsze popełniane błędy przez początkujących Copywriterów, jakie one są?

Trzy najczęstsze popełnianie błędy przez każdego Copywritera – w stylu: lekko łatwo i zbyt przyjemnie.

Błąd pierwszy:

Ach wystarczy tylko pisać i pisać, byle jak najwięcej pisać i Klienci sami będą przychodzić.
Najbardziej fatalne założenie przynajmniej niezależnie od stopnia zaawansowania kariery zawodowej. Ponieważ Klienci (Zleceniodawcy) zawsze zwracają uwagę na jakość i styl pisania, ale również ewentualnie pojawiające się błędy i oczywiście unikatowość tekstu potwierdzoną- indywidualną kreatywnością każdego Copywritera. Zresztą na początku (jak w każdym biznesie) trzeba coś od siebie dać, żeby w tym świecie móc zaistnieć.

Błąd drugi:

To jest takie łatwe i fajne, nie trzeba wymagać od Siebie za bardzo, wystarczy tylko mieć dobry pomysł i tyle.
Niestety tutaj w tej profesji zawodowej od samego początku trzeba wziąć do serca- żelazną i złotą jakość końcowego produktu tekstowego. Solidność pracy nad tekstami drukowaniem tekstów z tym wypadku jest rzeczą nadrzędną, jeżeli chodzi o zasady pisowni języka polskiego. Pozostaje życzyć każdemu Copywriterówi jak najmniejszej ilości błędów, także błędów natury gramatycznej, stylistycznej oraz fleksyjnej w produkowanych przez nich tekstach.

Błąd trzeci:

Będąc Copywriter, mogę szybko dorobić się fortuny albo będę dużo zarabiał na początku, od razu, kiedy tylko się tym zacznie zajmować.
Jakże fatalne i równie możliwie- najczęstsze początkowe wyobrażenie/założenie początkujących Copywriterów. Niestety, nie czarujmy się, stawki za pojedynczy tekst lub grupę tekstów przeznaczonych na strony internetowe są niskie, wręcz można by powiedzieć śmieszne.


Zapraszamy do: https://www.jedyneczka.edu.pl/


Oczywiście są zlecenia, w które są bardzo dobrze płatnie albo do przygotowania tzw. treści premium, lecz tutaj wymagane jest najczęściej i przeważnie ogromne doświadczenie i perfekcyjność w działaniu nad tworzonym tekstem.